Poligrafia i jej produkty jako materiały reklamowe

rketingu?Wyspecjalizowana poligrafiaPoligrafia to nie tylko druk ulotek, wizytówek czy dużych bannerów- to także druk innych, potrzebnych materiałów takich jak: naklejki, litery samoprzylepne czy etykiety. W zasadzie wszystko co w

Poligrafia i jej produkty jako materiały reklamowe naklejki reklamowe
Obecnie mamy dostępnych całkiem dużo środków reklamy, np. , które można zamówić w w pracowniach reklamy i przyklejać je na przedmioty. Jakie inne poligraficzne produkty pomagają w marketingu?

Wyspecjalizowana poligrafia

Poligrafia to nie tylko druk ulotek, wizytówek czy dużych bannerów- to także druk innych, potrzebnych materiałów takich jak: naklejki, litery samoprzylepne czy etykiety. W zasadzie wszystko co wychodzi z drukarni można zaliczyć do kategorii poligrafii.

Są zakłady specjalizujące się w produkcji jedynie określonej grupy materiałów drukowanych: np. ulotki, albo tylko druk wielkoformatowy. Wynika to z jednak prostej rzeczy: do każdego rodzaju druku trzeba mieć odpowiednią maszynę, a te zajmują miejsce i sporo kosztują. Dlatego raczej zakłady drukujące ograniczają ilość odstępnych usług.


Materiał marketingowy-naklejki

Naklejki, czy też nalepki to dobry materiał marketingowy, bowiem nadają się one nie tylko do przyklejania na naszych produktach, ale np. w witrynie sklepu, czy nawet na samochodzie. Rozmaite i wręcz nieskończone możliwości kształtów i kolorów takich naklejek dają bardzo duże pole manewru dla grafika, który może puścić wodze fantazji.

Większość zakładów poligraficznych nie oferuje naklejek, ale z pewnością w każdym większym mieście znajdzie się jeden lub dwa takie zakłady. Najlepszej jakości naklejki są te drukowane w dużej rozdzielczości.


Co warto drukować?

Każda firma powinna zainwestować w pewne materiały poligraficzne. Wizytówki to chyba podstawa, wiele firm również inwestuje w ulotki lub bannery zewnętrze, jednak są to już dość duże koszty. Dobra identyfikacji wizualna i jej realizacja poprzez materiały drukowane to bardzo ważna sprawa, Wpływa na postrzeganie firm przez konsumentów. Im więcej widzą dany znak firmowy tym lepiej myślą o samej firmie.

Początkowe koszty podstawowych wizytówek, czy choćby naklejek na produkty są dość niskie. Poniesienie ich zwróci się w postaci dużo lepszego odbioru firmy przez konsumentów. A są to koszty wręcz niskie jak na możliwe do osiągnięcia korzyści. Warto też wybrać trochę droższą wersję wizytówek, aby ładnie się prezentowały i nie wyglądały tanio, bo to może odstraszyć potencjalnego klienta.